четверг, 16 августа 2012 г.

Модуль 11. Рефлексія.

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення портфоліо, спілкування з учнями  завдяки програмі "Навчання для Майбутнього" Здійснення контролю виконання домашнього завдання. , робота над проектами, презентаціями. Але відверто скажу, що для серьозного ознайомлення з матеріалами цього тренінгу недостатньо  було часу. Нажаль  матеріали тренінгу не були для мене всі зрозумілі. Я не уявляю собі як працюючи в  6 паралелях буду встигати працювати  в цьому проекті. Розумію. що це буде велике навантаження не тількі на мене. а і на моїх колег також. Але я розумію також, що для удосконалення учбового процесу в 21 столітті необхідні сучасні  знання і я готова працювати над собою, та удосконалювати свої знання. Дякую за можливість, яку я отримала на цьому тренінгу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий